Lilypie Second Birthday tickers

maanantai 11. helmikuuta 2013

Vaatteita

Heips!

Tulin nyt sitten vihdoin esittelemään nuo Nelly.com:n tilaukset ja lisänä kaksi fb-kirppikseltä ostettua juttua. Ensi viikolla pitäisi tulla sitten vissiin neljä kappaletta Me&I:ta!

Ihana huivi Nelly.com
Mageet legginsit, koko 80cm. Nelly.com

86cm legginsit, Name It/Nelly.com

86cm tunika, Name It/Nelly.com

Fb-kirppikseltä 90cm uusi tunika

Fb-kirppikseltä 86cm vaaleanpunainen käytetty body
Semmoista tällä kertaa. Mulla on TAAS joku kausi, kun tekisi mieli koko ajan tilailla jotain vaatteita Nellalle netistä ja muutenki shoppailla... Miksei itselleen tee mieli ostaa mitään?



4 kommenttia:

  1. Varmaan syy siihen ettei itselle tee mieli tilata on se, ettei ne vaatteet näytä yhtään kivoilta ja ihanilta. :D Sen totesin, kun selailin netistä naisten vaatteita. Näyttivät tosi tylsille ja siirryin takas selaamaan lastenvaatteita. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä. :D Ja mulla on syynä sekin, etten oo tyytyväinen mun kroppaan. :/

      Poista
  2. Hei mikä kirppis se on? Voisin ehkä myös liittyö shoppailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon miljoonissa ryhmissä. :D Mutta esimerkiksi:
      - MUKSULA
      - Vauvanvaate kirppis
      - Naperonurkka(lasten kirppis)
      - Vanhempien Kirppis
      - H&M Kirppis Lapsille
      - Lindex-kirppis!
      - Lasten kirppis Huvikumpu
      - Lasten pikku-kammari
      - Tutta uusretro-kirppis

      jne. :) Sit on tietysti kaikkia noita merkkisidonnaisia kirppiksiä, sieltä vaan haet nimellä ja liityt ryhmään. :)

      Poista