Lilypie Second Birthday tickers

tiistai 26. kesäkuuta 2012

33+3

Heips!

Blääh, ärsyttää! Haluisin tehä täst blogist ulkoasultaan kivan, mutta en osaa! Lueskelen hirveesti muiden blogeja ja ihailen kun muilla on niin hienoja ja mä en osaa... :D En osaa ees lisätä tohon etusivulle lisää kuvia..?





No ehkä mä vielä opin, tää on viel niin uus juttu mulle :D

Asiasta toiseen, oon ilonen kun vihdoin ollaan saatu hommattua sitteri! Se on melkeen ainoita juttuja, mitä meiltä puuttuu. Käytiin varaamassa tori.fi:stä sellanen Gracon baby delight disney(nalle puh)- sitterikeinu, jota on käytetty jotain 2kk eli ihan uudenveronen :) Viikon päästä käydään noutamassa se. Yks stressinaihe taas poissa :)

Tommonen :)

Oon muutenki taas vähä shoppaillu, nettikirppu.fi:stä vauvalle vaatteita ja tänään käytii mummin kanssa kiertelee kirppiksiä ja kauppoja niin sieltä tarttu mukaan ''Nukkumatin suosikit''- unilevy, vaatteita ja semmosta :) Nyt en saa ostaa enää yhtäkään vaatetta sille! Ei se kerkee käyttää noita kaikkia ees, ku ne menee jo pieneks.. :D

Onko muilla samaa ongelmaa?

2 kommenttia:

  1. Meillä on kans ihan liikaa vaatetta jo tulokkaalle, ihmettelen jos ehditään käyttää kaikkia ennen kun ovat jo pieniä :D
    Meiltä puuttuu vielä nuista tärkeimmistä edelleen ne vaunut, kyllä mä ne sit tilaan kun palkka tulee, toivottavasti ei tuu mitään mutkia matkaan niitten toimituksessa. :D

    VastaaPoista
  2. Haha, hyvä kuulla ettemme ole ainoita ;) kai sitä ekan kanssa vaan hössöttää ihan liikaa... :)
    Kyllä te kerkeette ne vaunut vielä hommaamaan, älä huoli :)

    VastaaPoista