Lilypie Second Birthday tickers

maanantai 5. marraskuuta 2012

Oman elämän aakkoset

Tässä kuuluu keksiä jokaiselle aakkoselle jotenkin omaan elämään liittyvä sana. Vaikeat kirjaimet saa kuulemma skipata. Joihinkin keksin 2 juttuakin.. :D

A niin kuin Aamut. Onko mitään ihanempaa tapaa aloittaa aamu, kun oman pienen murun maailman suloisin valloittava hymy?


















B niin kuin Bloggaaminen. Kiva harrastus, josta jää kivoja muistoja, mutta jolle on liian vähän aikaa.

C niin kuin Cubus, ihana kauppa mistä ostin just pinkit velouriset kotihousut!

D niin kuin Desibeli. Neidin huuto on välillä aika kovilla korkeuksilla kun oikein kunnolla kiukuttaa ;)

E niin kuin Elämä. Joskus on onnellisempia hetkiä, mutta pitäisi osata elää nauttimalla pienistä hyvistä hetkistä.

F niin kuin Fantasia. Mulla on paljon unelmia.

G niin kuin Galleria eli Irc-Galleria, jossa tuli teininä vietettyä paljon aikaa ennen kuin tuli Facebook :D

H niin kuin Höpsöily. Mä oon välillä vähän hassu ja hupsuilen paljon, kerron hassuja juttuja, hössötän ja hoivaan ja hellitellään miehen kanssa toisiamme. Kuulisitte välillä mun juttuja :D

I niin kuin Isä. Mun oma isi on mulle todella rakas, tärkeä ja läheinen ja samoin nyt mieheni, joka on meidän lapselle maailman paras isä.

J niin kuin Jano. Mulla on aina jano! Juon hirveästi vettä, aina on pakko olla täysi vesipullo mukana ja aina kotona istuessakin on vesilasi tai mehulasi yms täynnä kylmää juomaa. Yöpöydällä nukkumaan mennessä on myös pakko olla vesilasi, muuten en voi alkaa nukkua. Mulla kuivaa suu tosi nopeasti.

K niin Kasvu&Kehitys. Musta on ihanaa seurata meidän pienen kullan kehitystä, hän kasvaa niiiin nopeasti ja oppii uutta!

L niin kuin Lamppu! Meidän tyttö tykkää tuijotella valoja ja lamppuja, ne on ihan lempparijuttu. Tykkään ollakin valoisassa kodissa, missä näkee touhuta. Mun vanhemmat aina valittaa mulle kun laitan aina kaikki mahdolliset valot päälle kun vähempikin riittäisi :D
L niin kuin Laulaminen. Rakastan laulamista. Olen käynyt laulutunneilla kuusi vuotta, mutta nyt jouduin lopettamaan kun en olisi voinut Nellan kanssa varmaan oikein käydä, jos miehelle olisi sattunut töitä. Nykyään lauleskelen omaksi ja Nellan iloksi. Ja suihkussa. Ja oikeastaan aina. :D

M niin kuin Mahavaivat. Niistä kärsittiin Nellan kanssa alkuun, kun pikkuinen oli kovin itkuinen masuvaivojen takia. Olen myös itse kärsinyt mahavaivoista paljon lapsuudessa ja ollut sen takia lastenkliniikallakin hoidossa pitkään ja leikkauksessa, syönyt lääkkeitä yms. Se on niin kokonaisvaltainen asia ja vaikuttaa koko elämään, jos maha ei toimi kunnolla.

M niin kuin Mökki/Mökkeily. Minulle todella voimaannuttava asia. Mökki on minun toinen kotini.
Meidän mökki


N niin kuin Nella. Ja Naiseus. Olen miettinyt sitä jonkin verran synnytyksen jälkeen. Tuntuu, että äitiys vie minusta kaiken ja synnytyksen jälkeen välillä tuntuu, että naiseus ei ole enää niin isossa osassa elämää. Ei jaksa aina meikata tai laittaa itseään muutenkaan ja verkkareissa voi mennä melkein minne vaan. Pyrin kuitenkin pitämään tätäkin puolta itsestäni yllä aina kun siihen on voimia ja mahdollisuus, esim. kun mies on vapaapäivällä niin pyrin meikkaamaan jos johonkin mennään.

O niin kuin Onnellisuus. Kliseistä, mutta totta. Olen onnellinen, me olemme onnellisia.

P niin kuin Palkkapäivä. Ihana asia :D Tosin nykyään ei sitäkään hirveästi kannata odotella, kun äitiysraha tulee tilille, sillä ei hirveästi juhlita. :D

Q niin kuin Queen. Olen joskus vähän liiankin draamaqueen.. :D

R niin kuin mieheni R ja Rakkaus lastani, miestäni, perhettäni ja ystäviäni kohtaan. Iso ja tärkeä, vallitseva voima elämässä jonka avulla jaksaa huomiseen.

S niin kuin Sanataide. Kävin monta vuotta sanataidekerhossa ja rakastan kirjoittamista; runoja, novelleja, tarinoita, biisejä, näytelmiä, mitä vain. Olen ollut mukana myös erinäisissä musikaaliproduktioissa, joissa olen laulamisen, tanssimisen ja näyttelemisen lisäksi sanoittanut kappaleita.

T niin kuin Telkkari. Jota tulee tuijotettua aika paljon, rakastan monia televisiosarjoja ja koukutun niihin helposti.

U niin kuin Unettomuus. Voisin kirjoittaa tästä aiheesta joskus enemmän, sillä mulla on elämässäni ollut todella paljon tätä vaivaa. Ja se valitettavasti vaivaa minua vieläkin, vaikka neiti nukkuukin hyvin yöllä. Kunpa itekin sais siitä unen päästä aina kiinni, niin kuin mies saa. Hän kun painaa pään tyynyyn niin melkein on jo unessa, jos minä en siinä hölötä vieressä :D

V niin kuin Vauvakuume, apua.. Okei ei ihan vielä, mutta joskus se taas kasvaa :D

W niin kuin WC.

Y niin kuin Ystävät. Ja Yöt, jolloin monesti valvon liikaa...

Ä niin kuin Äitiys. Ihana asia.
Meidän pikkuinen 5 päivän ikäisenä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti