Lilypie Second Birthday tickers

maanantai 25. kesäkuuta 2012

33+2

Hei kaikille!

Ajattelin vastata tälläseen jostain löytämääni raskauskyselyyn  :)

RV 33+2


Koska sait tietää, että olit raskaana?
Apuaa, miten tälläsenkin voi jo unohtaa.. vauvakirjastahan sen näkis. Mutta tosi aikasessa vaiheessa kuitenkin, vissiin 5 päivää menkkojen myöhästymisen jälkeen.

Järkytyitkö?
En mä eka uskonu sitä ollenkaan, oli ihan epätodellinen olo. Muistan ku tein monta raskaustestiä(yhteensä vissii 4 tai 5 eri valmistajan :D) ja otin niistä kuvia ja lähetin miehelle, ku se oli töissä. ''Voiks tää olla totta??'' :) Sitten itkettiin onnesta ku mies tuli kotiin :)

Kuinka vanha olit?
19v.

Närästikö sinua paljon?
Ei oo hirveesti ollu närästystä, jonkin verran.

Oksensitko paljon?
Alussa joo, kuvottava olo oli lähes jatkuvaa. Muistan, ku mietin, että tätäkö se AAMUpahoinvointi on... kesti kyllä mulla koko päivän monta viikkoa putkeen :D Sekin oli ihanaa, kun meni töihin ja oksens duunin parkkipaikalle ennen vuoron alkua...

Oliko sinulla mielitekoja?
Oli mulla, aluks kaikki suolanen, kuten shipsit ja oliivit ja semmonen. Makee ei maistunu ollenkaan. Sit se meniki toistenpäin, mitä pitemmälle raskaus eteni. Rakastin ennen pizzaa, mutta nyt sitten en oo voinu syödä sitä oikeestaan koko raskauden aikana. Hyvä näin! :)

Oliko sinulla liitoskipuja?

Joo on ollu jonkin verran.

Oliko sinulla harjoitussupistuksia?
Niitä on ollu jostain viikolta 28 asti. Ja on vieläki. Välillä suht kivuliaitakin :/

Kuinka paljon sf-mittasi oli suurimmillaan?

Nyt oon rv 33+2, niin viime neuvolassa eli n. viikko sit oli 31 muistaakseni.

Saitko raskausarpia?
Olen saanut(joutunut saamaan).


Kumpaa veikkasit, tyttöä vai poikaa?
Veikkasin poikaa, mutta ultran mukaan ois tyttö. :)

Oliko sinulla paljon nesteitä kropassa?
Kyyyllä! Turvotus on hirvittävä..

Kuinka paljon sait raskauskiloja?

Tähän mennessä oon -3kg lähtöpainosta, parhaimmillaan olin -5,5kg lähtöpainosta. Mutta nyt näyttäis olevan nousussa...

     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti